Indonesian Party

luni, 13 aprilie 2009

Ieri a fost ziua de nastere a vecinei mele de palier, Olivia. Cu aceasta ocazie m-a invitat la petrecerea de ziua ei, asa ca aseara am avut parte de prima mea petrecere indoneziana. A fost minunat. La petrecere am fost eu si 25 de indonezieni. Hmmm.... cum vi se pare? Da... stiu ... a fost ciudat la inceput si ma gandeam ca o sa ma simt in plus. Intre ei vorbeau indoneziana care este, dupa parerea unui european, o limba ciudata. Dar pentru inceput am zis bine macar ca nu vorbesc la fel de ciudat ca olandezii. Incet incet, urmarindu-le gesturile, rasetele si conversatia, am inceput sa prind idee despre ce se contrazic. Din cand in cand am mai avut langa mine si cate un translator/translatoare care imi povesteau despre ce era vorba. A fost foarte interesant.
Dupa ce au ajuns majoritatea invitatilor, am fost invitati sa servim masa. Asa ca aseara am mancat pentru prima data mancare indoneziana. Este interesanta si picanta, chiar foarte picanta. Meniul consta din : bakwan ( din boabe de porumb) , semur taho telor (ceva din seminte de soia), sambel goreng ati (ceva ficat de pui cu legume), orez, cartofi picanti si inghetata specific indoneziana. Am aflat ca asa incepe orice petrecere indoneziana ... cu mancare. Mancarea a fost buna, putin picanta ar spune cei ce nu sunt obisnuiti.
Dupa ce toata lumea a infulecat dupa puteri, a inceput karaoke. Baietii au un talent innascut de a canta ... si niste voci ce le intrec pe cele ale unor artisti.
La partea cu desfacutul cadourilor toti ne-am amuzat copios cand am observat ca Olivia primise doua cadouri identice ... ca o iubitoare de posete, acum este fericita posesoare a doua posete identice. Este o raritate ... dar se pare ca se poate sa primesti doua cadouri identice de la persoane diferite.
Timpul a trecut pe nesimtite si indonezienii care stateau cu mine in cladire ma anunta ca e momentul sa plecam, asa ca, cu parere de rau ... ne indreptam spre casa ... ei pe bicicleta si ... eu in spate pe portbagaj, caci inca nu am achizitionat faruri si ... cum sa merg eu noaptea cu bicicleta fara faruri, nu? ;) :P

0 comentarii: