Keukenhof si lanurile de lalele

marți, 21 aprilie 2009

Luni, 20.04.2009, s-a dat trezirea la ora 6:00 ... urma sa luam trenul de 7:04 si sa plecam la Keukenhof. Cum cine? Eu si Cosmin ;) . Zis si facut, la 6:20 ne indreptam spre gara ... singura problema e ca am cam intarziat si bineinteles ca nu am mai prins trenul. Nu-i nimic... la 7:44 e urmatorul ... care... din pacate... a plecat cu intarziere... si asa se face ca in loc sa ajungem la Keukenhof pe la 10:00 am ajuns pe la 11:00 si ceva. Vremea a tinut cu noi... nici prea cald nici prea rece. Experienta a fost minunata. Gradina de flori e frumos aranjata. Dar va veti da voi seama din fotografii. Nu am facut decat 354. Aici aveti linkul spre ele.
Dupa o plimbare de cateva ore printre covoare de flori frumos amenajate am inchiriat o bicicleta tandem pentru a da o tura prin lanurile de flori, eh... nu chiar prin ... pe langa... asa... tangential. A fost minunat sa vezi cat vezi cu ochii covoare colorate si sa simti mireasma florilor. Covoarele de lalele mov,rosii, portocalii, galbene se intindeau peste tot in jurul tau alaturi de surorile lor zambilele ce-si imprastiau mireasma in jur. Minunat. Daca aveti vreodata ocazia sa veniti in Olanda, sa nu ocoliti gradina de flori Keukenhof!

0 comentarii: