Liberation Festival

miercuri, 6 mai 2009

Cand? 5 Mai.

Unde? Stadtpark, Groningen, The Netherlands.
De ce? Pentru a celebra ziua eliberarii olandezilor de sub ocupatia nazista din timpul celui de-al doilea razboi mondial.
So ... daca la noi se celebreaza o astfel de zi cu marsuri militare, scenete in mijloc de strada si zi libera pentru muncitori, olandezii au o altfel de modalitate de sarbatorire: ... it's time to party!!... Asa ca nici mai mult nici mai putin, in doi timpi si trei miscari, parcul cel mai mare din Groningen a fost umplut de oameni, pahare de plastic, doze de bere si chiar sticle, s-au instalat cateva scene pe care au evoluat diferiti artisti, s-a distrus iarba cea frumoasa si verde si, chiar daca a plouat aproape torential toata seara, lumea a stat sa-i asculte pe ... nimeni altii decat ... marii si faimosii ... The Ting Tings. Ce? Cum? Nu-i stiti? Oricum nu ati pierdut nimic. Mie nu mi-au placut. Dar lumea s-a inghesuit in fata scenei pentru o priveliste mai buna, i-a asteptat cu nerabdare sa apara pe scena si au inceput sa sara ca capritele cand astia au inceput sa cante. Si sa nu va imaginati ca exagerez cand zic ca capritele, chiar asa a fost. Sau poate... capritele sunt mai civilizate cand sar si nu-si flutura parul ud peste ochelarii altor caprite. Anyway ... e doar parerea mea despre o turma de oameni aflata la un concert. Imediat ce indivizii au iesit de pe scena si fara sa mai asteptam sau sa aclamam dupa un bis am tulit-o spre casa, pe biciclete, si cu ploaia marunta si enervanta langa noi. Pe cand am intrat in camin a inceput si ploaia torentiala care mai mai sa ma faca azi sa nu dau pe la lucru.
Fotografii nu am pentru ca nu am luat aparatul la mine ... si oricum n-ar fi meritat osteneala ... dar a facut Olivia fotografii cat sa va pot arata scena si gashka cu care am fost. Till next time ... have a wonderfull happy week!

0 comentarii: