Melancolie

miercuri, 3 iunie 2009

Sunt la UMCG. Aplicatia e gata. Raportul e gata. Si mi-a venit mie asa pe caciula sa scriu ca sa pierd timpul.
Acum 3 luni, cand am pasit prima data pe usile spitalului si mai exact pe usile centrului de cercetare de la spital, cand mi s-a spus ce am de facut, mi-am zis: in 5 luni nu voi reusi sa termin. Dar iata-ma acum, aici, cu aplicatia gata, cu raportul gata. Astept doar feedback-ul supervisorilor si apoi al profesorului coordonator, stabilirea datei prezentarii proiectului si nota.
Ieri am avut o stare melancolica. A fost cursul festiv al anului meu si eu nu eram acolo. Spre seara am vazut cateva fotografii ce marcau evenimentul. A fost putin trist. S-a mai terminat o etapa din viata mea. Si in curand va incepe alta. Astfel de momente te fac melancolic. Mi-am amintit atunci de absolvirea liceului care a fost acu 5 ani. Uitandu-ma si mai in spate am dat peste absolvirea scolii generale. Toate aceste momente sunt amintiri placute care marcheaza etape importante in viata fiecaruia. Pe moment te intristeaza, dar orice nou inceput aduce cu el noi obstacole, noi momente minunate, noutati.
Traiti clipa, caci ea nu se mai intoarce.
Un om intelept zicea: "Viata e scurta si irepetabila!"

0 comentarii: