Graduation day

joi, 9 iulie 2009

Azi a fost o zi speciala. A fost ziua cand s-au inmanat diplomele la Facultatea de Inginerie Electrica din cadrul Universitatii Hanze din Groningen. 19 studenti au devenit azi ingineri diplomati, alumni ai Hanze University. Festivitatea a fost una deosebita, cu fast , dar totodatata fara fast. Studentii, parintii, prietenii si profesorii s-au adunat intr-o sala special amenajata pentru aceasta ceremonie. Primul discurs a fost tinut de sefa de catedra care tin sa va spun ca stie sa si vorbeasca putin in romaneste. Nu a fost un discurs lung si putina romana pe care o stia mi-a confesat-o in particular. Apoi fiecare profesor coordonator de diploma a tinut un scurt speech despre ficare student pe care l-a supravegheat. S-au confesat momente hazlii din viata de student. Publicul s-a distrat. Apoi secretara a inmanat diploma si firul de floarea soarelui pregatit pentru fiecare absolvent. Un fotograf profesionist se plimba prin sala si facea fotografii fericitilor absolventi. Apoi, cu totii am iesit din sala si ne-am indreptat spre locul unde se servea cate ceva. Ospatari de profesie s-au ocupat de servirea absolventilor si a invitatilor acestora. S-au ciocnit pahare de vin si bere si s-au mancat niste aperitive specific olandeze. De la toate mesele de pe coridorul principal al universitatii se auzeau rasete de bucurie. Am stat si am sarbatorit momentul alaturi de ceilalti absolventi si ne-am simtit bine. Pacat ca s-a terminat.

2 comentarii:

Meda spunea...

Felicitari! Cred ca a fost o experienta frumoasa. Am citit doar asa, pe scurt cateva din ultimele articole. Poate intr-o zi voi avea timp sa citesc intreaga poveste de la inceput. Mi se pare o idee excelenta faptul ca ai tinut un blog despre experienta ta in Olanda.

marcu spunea...

FELICITARI!